Fiziski vingrinājumi


Pareizas fiziskās aktivitātes pozitīvā ietekme uz veselību

Svētdiena, 19 Maijs Lai konstatētu sportista fiziskās sagatavotības līmeni nepieciešams izpildīt kontrolvingrinājumus, kurus sporta teorijā un arī praksē sauc par testiem. Ar kontrolvingrinājuma palīdzību mēs pārbaudām testējam tās vai citas sportista fiziskās īpašības resp.

Šo fiziski vingrinājumi treneri veic regulāri, īpaši sagatavošanas perioda fiziskās sagatavošanas etapā, lai kontrolētu treniņu procesa iedarbību un koriģētu slodzi atbilstoši izvirzītajiem treniņu mērķiem. Katru no fiziskajām īpašībām: izturību, spēku, ātrumu un to izpausmes formas ātrspēks,  ātruma  izturība u.

Taču jāatceras nerakstīts likums — vismaz vienu kontrolvingrinājumu testu katras fiziskās īpašības kontrolei jāizvēlas tādu, kuru var pielietot ilgtermiņā — visu laika posmu darbā ar šo konkrēto sportistu piem.

Tādejādi treneris un arī pats sportists ar objektīvu datu palīdzību var redzēt savu fizisko īpašību dinamiku treniņu rezultātā.

Vingrinājumi visam ķermenim ar hantelēm

Vislielākā vienprātība pasaules treneru vidū ir skrējiena ātruma kontrolei — kā testa vingrinājums tiek lietots skrējiens īsā 5, 10,15, 20, 30 m distancē ar startu no vietas un kustībā. Distancē uzrādītais laiks sekundēs uzrāda sportista skrējiena ātrumu. Spēkaīpašību kontrolei visbiežāk tiek izvēlēti vingrinājumi  kāju, roku, muguras un vēdera muskulatūrai.

  • No šodienas var pieprasīt pabalstu bērnu pieskatīšanai Covid
  • VINGRINĀJUMI FIZISKĀS SAGATAVOTĪBAS KONTROLEI
  • Drukāt Katru darba dienu liela daļa cilvēku vidēji 6 stundas pavada vienā pozā.
  • Vingrojumi, kas mazinās saspringumu un veicinās darbaspējas
  • Atsevišķos periodos, it īpaši treniņnometņu laikā, tiek pielietots monocikls, tas ir vienas dienas treniņu režīma plānojums.

Kāju un fiziski vingrinājumi muskulatūras testēšanai bieži izmanto svarus, bet vēdera un muguras muskulatūrai — noliekšanās un atliekšanās vingrinājumus. Fiksē, cik reižu var piecelties-atliekties noteiktā laikā piem. Analogs vingrinājums mugurai — noliekšanās.

izdzēst localbitcoins kontu Labākais bināro iespēju stratēģijas 2020. gada video

Ātrspēka testēšanai fiziski vingrinājumi dažādus lēcienus fiksējot lēciena augstumu vai fiziski vingrinājumi lēcieni uz augšu atsperoties ar abām kājām no vietas, ar abām vai vienu kāju kustībā. Lēciena augstumu fiksē punktā kuru aizsniedz ar vienu roku fiziski vingrinājumi arī  ar abām rokām.

Izturībastestēšanai mūsu treneri bieži izmanto t. Kūpera testu — 12 min.

  • Atsauces ………………………………………
  • vingrinājums - Wiktionary
  • Когда в прошлом производились какие-то модификации, ячейки памяти не просто освобождались.
  • Tuvojas pavasaris, sākam vingrot! 14 vingrojumi iesācējiem. FOTO
  • Частью своего рассудка Джезерак понимал, что все эти переживания - сон, а сон не мог причинить вреда.

Populāri testi ir arī vienkārši skrējieni garajās distancēs, sākot  no 1 km jaunietēm. Tomēr vadošie pasaules profesionālo sporta spēļu treneri par labāko testu uzskata m turp-atpakaļ skrējienu.

ieņēmumi no bitcoin opcijām variants bez naudas un naudā

To izpilda 50 m distancē skrienot šo distanci turp-atpakaļ 6 reizes. Tad fiziski vingrinājumi pauze un testu  50 m x 6 izpilda otru reizi. Par sportista izturības rādītāju tiek izmantota abu skrējienu laika summa. Veiklībasīpašību testēšanai mūsu treneri visbiežāk izmanto skrējienu starp handbola vārtu stabiem: sportists nostājas vārtos pie viena vārtu staba un pēc komandas skrien līdz otram- pieskaras,  tad atpakaļ u.

bitcoin skaitītājs bitkoini saņem qr

Vingrinājumu izpilda trenera noteikto laiku un skaita cik reižu var katram stabam pieskarties, vai arī izpilda noteiktu pieskāršanās skaitu, fiksējot laiku, kurā to var veikt. Pasaules vadošie treneri plaši pielieto trīs vēl citus testus. Pirmais no tiem — uz vienas līnijas novietoti trīs konusi piloni 4,5 m attālumā cits no cita.

Navigation menu

Sportists stāv pie vidējā konusa. Pēc starta komandas skrien pie konusa pa kreisi, pieskaras tam un tad skrien pie trešā konusa 9m ,kurš ir pa labi no vidējā — pieskaras tam un atgriežas finišējot pie vidējā konusa. Tiek fiksēts laiks. Otrsvingrinājums — sportists stāv uz starta līnijas blakus pirmajam konusam.

  1. Джезерак не просто верил в стабильность - он попросту не мог представить себе ничего иного.
  2. FIZISKĀS SAGATAVOŠANAS PLĀNOŠANA
  3. Daži, Fiziski vingrinājumi mājas apstākļos - Spoki
  4. Лиз,-- повторило .
  5. Binārā opciju sistēma plus 1

Trīs citi konusi novietoti uz vienas līnijas 9 m attālumā. Atstarpe šiem konusiem ir 4,5 m. Pēc starta signāla sportists skrien pie vidējā konusa, pieskaras, tad pie konusa pa kreisi, pieskaras, tad pie trešā konusa pa labi no vidējā, tad atgriežas pie vidējā un pēc tam finišē pie konusa uz starta līnijas.

Cilvēka ķermeņa reakcija un pielāgošanās fiziskām aktivitātēm

Trešaisvingrinājums — trīs konusi novietoti burta L veidā. Starts no burta L augšpuses, kur novietots pirmais konuss, otrais L pamatnē 5 m attālumā no pirmā, trešais — L kājiņas galā arī 5 m attālumā no otrā. Uzdevums — apskriet abus konusus un atgriezties pie pirmā konusa.

Ja konusu novietošanā tiks izmantoti minētie attālumi, tad trenerim un arī sportitiem būs iespēja salīdzināt savus rezultātus ar citu valstu sportistu rezultātiem, fiziski vingrinājumi tie daudzviet tiek publicēti sporta zinātniskajā literatūrā.

Katrā gadījumā, regulāra fizisko īpašību dinamikas kontrole ir viens no pamatnoteikumiem mērķtiecīgam treniņu procesam.