Tirdzniecības konkurence


Oficiālā publikācija pieejama laikraksta "Latvijas Vēstnesis" drukas versijā.

Kā atbildes reakcija bija mazumtirgotāju darbības sašaurināšanās, gan Latvijā, Baltijā, gan arī plašākā mērogā, sekoja veikalu slēgšana, attīstības plānu apturēšana. Šo procesu rezultāti atspoguļojās arī tirdzniecības centru darbībā.

Lielākajiem tirdzniecības centriem, ar bināro opciju tirdzniecības shēmas mērķa auditoriju, izdevās veiksmīgāk saglabāt savai auditorijai pievilcīgu veikalu sortimentu,» runājot par tendencēm Rīgas tirdzniecības centros, biznesa portālam db.

tirdzniecības konkurence

Tobrīd spēcīgākie tirdzniecības centri ar plašāko preču, pakalpojumu sortimentu varēja izmantot situāciju un apstākļus, lai kļūtu vēl stiprāki. Kamēr mazākajiem, vai ar šaurāku mērķa auditoriju, bija jārūpējas par esošās pozīcijas un klientūras noturēšanu.

Cīnās par pircējiem Ekonomiskajai situācijai valstī atlabstot, katrs no tirdzniecības centriem, stiprinot savu piedāvājumu, nomnieku klāstu, sniegtās izklaides iespējas, cīnās par savu pircēju.

tirdzniecības konkurence

Turklāt šobrīd līdz ar jaunu starptautisko zīmolu ienākšanu Latvijā, tirdzniecības konkurence tirdzniecības centru starpā tikai saasinās. Ar diviem lielākajiem spēlētājiem viņa, acīmredzot, domā tirdzniecības centru Spice un tirdzniecības parku Alfa. Divi milži Zulfukars Tosuns, kurš sevi dēvē par ekspertu mazumtirdzniecības jautājumos, pēc situācijas analīzes Rīgas tirdzniecības centros, nesen izplatītā paziņojumā vēstīja, ka šobrīd no visiem tirdzniecības centriem Rīgā, pirmajā vietā stabili atrodas Spice, kam seko tirdzniecības parks Alfa.

Domāju, ka arī Galerija Centrs un Galleria Riga piedzīvos pārmaiņu periodus.

Tiek meklēts ekstrasenss!

Tomēr visneskaidrākā un tai pat laikā — izaicinājumiem bagātākā situācija šobrīd pastāv ar tādiem tirdzniecības centriem, kā Riga Plaza, kam pēc piecu gadu pastāvēšanas kopējā tirgū jāsaprot nākotnes koncepcija; Olimpia un Galerija Azur, kas šobrīd dara daudz savu tirdzniecības konkurence labā, tomēr tas neatbild uz jautājumu par šo centru lomu tirdzniecības nozarē nākotnē,» pauda Z. Prognozē grūtus laikus «Tirdzniecības centrs Domina Shopping gadu gadiem stabili ieņem vienu no vadošajām pozīcijām tirgū,» ir pārliecināta I.

Pēc viņas domām, «jaunas vēsmas tirdzniecības nozarē ieviesīs jauni tirdzniecības centru projekti un esošo paplašināšanās, kas noteikti daudzus esošos spēlētājus, un iespējams pat tirdzniecības konkurence, var nostādīt ļoti grūtā pozīcijā, ja tiek vērtētas iedzīvotāju pirktspējas un iedzīvotāju migrācijas tendences». Rūpīgi tirdzniecības konkurence savas priekšrocības un unikalitāti, savu tirgus pozīciju, kā arī mērķa klientu.

  • Bināro opciju modeļa opcijas
  • Bināro opciju stratēģija ma
  • Uzraugi atļauj kafijas automātu iznomātāju apvienošanos / Raksts / igatesbaznica.lv
  • Konkurence. Tirgus struktūra — teorija. Ekonomika, - klase.
  • Binārs tirdzniecības robots
  • Monopolistiskā konkurence — Vikipēdija
  • KP saskata konkurences ierobežojumus biļešu tirdzniecības pakalpojumu iepirkumos / Raksts / igatesbaznica.lv

Tosuna aplēses par tirdzniecības centru sāncensību vērtē kā subjektīvas. Pēc I. Priedītes vārdiem, «tirdzniecības centrs ir dzīvs organisms, kas nepārtraukti mainās līdzi saviem klientiem, makroekonomiskajai situācijai un citiem ietekmējošiem faktoriem». Rīga Plaza esot skaidrs pozicionējums, tas ir modes un izklaides centrs.

tirdzniecības konkurence

Tirdzniecības konkurence «Ja runājam par iepirkšanās centru Olimpia un tā nākotnes perspektīvu, tad šogad esam jau publiski izziņojuši tirdzniecības konkurence maiņu un plānu izveidot pirmo factory outlet centru Baltijā. Projektu attīsta starptautisks tirdzniecības konkurence īpašuma pārvaldītājs BPT sadarbībā ar Lielbritānijas arhitektu biroju, kas specializējies outlet centru attīstīšanā, un starptautiskiem ekspertiem nomnieku piesaistē.

tirdzniecības konkurence

Plānots, ka projekta sekmīgas attīstības gaitā pirmā outlet tirdzniecības centra kārta tiks atklāta jau šī gada nogalē,» runājot par tirdzniecības centra vietu tirgū, biznesa portālam db. Pirmajā iepirkšanās centra Olimpia projekta kārtā plānots atvērt tirdzniecības konkurence kvadrātmetrus lielu outlet tirdzniecības platību ar kopumā 30 veikaliem, kas piedāvās modes un sporta zīmolu produkciju no to ražotnēm.

tirdzniecības konkurence

Vienlaikus tiks saglabāta arī esošā pirmā stāva koncepcija ar pārtikas un citu pirmās nepieciešamības preču un pakalpojumu tirdzniecības vietām. Tirdzniecības centrs Atrium Azur no komentāriem atteicās.

  • Sidus metode binārajās opcijās
  • Kā un kā pareizi pelnīt naudu
  • Par Latvijas konkurences likumdošanu atbilstoši… - Latvijas Vēstnesis
  • Ekonomikas ministrija: tirdzniecība Latvijā ir peļņu nesošs bizness - Latvijā - igatesbaznica.lv
  • Kā atvērt demo kontu, atverot
  • Konkurences likums
  • Konkurence par pircēju turpina augt - Tirdzniecība - Latvijas Biznesa Gada Pārskats